ویمیو

ویمیو-آدرس سایت ویمیو-ویدیوهای ویمیو-وبلاگ ویمیو-ویمیو رقیب یوتیوب-دانلود نسخه اندروید ویمیو-سایت ویمیو

ویمیو-آدرس سایت ویمیو-ویدیوهای ویمیو-وبلاگ ویمیو-ویمیو رقیب یوتیوب-دانلود نسخه اندروید ویمیو-سایت ویمیو

ویمیو-آدرس سایت ویمیو-ویدیوهای ویمیو-وبلاگ ویمیو-ویمیو رقیب یوتیوب-دانلود نسخه اندروید ویمیو-سایت ویمیو

متن آهنگ چه خبر مرتضی اشرفی

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۱۲ ب.ظ

♪♬♬♪کجایی چه خبر با دوستات خوشی منو که داری تو خلوت تک و تنها میکشی چه خبر♪♬♬♪

♪♬♬♪اصلا میپرسی که زنده ام مردم بعد زخمایی که از تو خوردم چه خبر♪♬♬♪

♪♬♬♪به چیزایی که میخواستی رسیدی یا نه بگو اون بهتره واست یا من♪♬♬♪

♪♬♬♪من که زندگیمو واست دادم چه خبر♪♬♬♪

♪♬♬♪خودم بزرگت کردم خراب شدی رو سرم کاری کردی با دلم دیگه سمت هیشکی نرم♪♬♬♪

♪♬♬♪جای مشتام میزنه هر شب رو دیوار ترک♪♬♬♪

♪♬♬♪خودم بزرگت کردم خراب شدی رو سرم کاری کردی با دلم دیگه سمت هیشکی نرم♪♬♬♪

♪♬♬♪جای مشتام میزنه هر شب رو دیوار ترک♪♬♬♪

♪♬♬♪از خودم نگم منم خوبم سری که یه روز رو شونت بود رو دیوار میکوبم♪♬♬♪

♪♬♬♪یه اتاق تاریک یه موزیک نامرد همون آهنگی که دوست داشتی میخونم♪♬♬♪

♪♬♬♪خودم بزرگت کردم خراب شدی رو سرم کاری کردی با دلم دیگه سمت هیشکی نرم♪♬♬♪

♪♬♬♪جای مشتام میزنه هر شب رو دیوار ترک♪♬♬♪

♪♬♬♪خودم بزرگت کردم خراب شدی رو سرم کاری کردی با دلم دیگه سمت هیشکی نرم♪♬♬♪

♪♬♬♪جای مشتام میزنه هر شب رو دیوار ترک♪♬♬♪

گیتار موزیک

  • ساروک سمین